omid o arezoo

تولد 3 سالگی امیدمان

1392/10/15 2:10
نویسنده : arezoo
340 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دوست دارم که همیشه بهترینها مال تو باشه چون تو بهترینی امیدم

سال اول همه فامیلو خونه مامان جون که بزرگه گفتیم

پارسال همه خانواده من و بابا محمود رو خونمون دعوت کردیم و یه تولد بزرگ به یاد ماندنی گرفتیم خیلی دوست داشتم امسال متنوع باشه و تصمیم گرفتم بیرون از خانه تو یک سفره خونه در بام تهران یک شب کامل رزرو کنم که همه می گفتن از اینجا بالاتر نبود؟و همه خیلی بهشون خوش گدشت و استقبال کردند

از همه خوشحالتر بودی و شعر میخوندی و .....

راستی مامان دیگه جیشتممی گی و مای بی بی نمی بندی . زودتر از تولدم ربل بودی و کی تونستم بگیرم ولی دکتر متخصصت گفت روده و عجله نکنید تا یک روز حودت اومدی گفتی ارزووووووو من دیگه جیشمو  می گم بزرگ شدم

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

اینجا هنور مهمونا نیامده بودند

راستی تزیینم با من و بابا محمود بود

اینجا برف شادی میزدی ...ذوق می کردی عشقم

اگه زوم کنی ستاره ها هم معلومن.اونا هم اومده بودند تولد مانند خودت قشنگ رو تبریک بگن

اینم عکس اقایون پشت به منظره  تهزان

اینم عکسای خشگلت که دوستشون دارم

این یکیم فیگوره عکس گزفتنته که خودت موقع عکس گرفتن میگیزی

قربونت برم الهییییییییییییییییییییییییییی من

اینحا خونمونه

من پیشیم

اینم مبل مخصوصمه

متلا" من خوابم

خوابم

هنوزبیدارم

خوابم

نه

هنوزبیدارم

نه بابا خوابم

مامان نفهمه ها

بیدارمممممممممممممممممممممممممممممممم

 ولی اینجا دیگه خوابه اونم با چه ارامشی و هاپوی مورد علاقشم تو بغلشه

<marquee marquee behavior="alternate">

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

محمود
5 آبان 92 14:02
مرسی از این وبلاگ قشنگ . امیدوارم پسرم یه روز خودش توی این وبلاگ مطلب بنویسه


خواهش می کنم همسر عزیزم
ان شاالله
shima
2 آذر 92 9:54
omid kheili naz o ghashange ada hasham kheili ba mazas hatman barash esfand dood konid mamnoon aziam chashm .hatman
مامان طهورا عسلی
9 دی 92 0:28
بالاخره بروز شدید. ماشاالله به این همه انرژی امید خان
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
15 دی 92 16:28
عزززززیزم تولودت مبارک الهی 120 ساله شی عزززیز دلم چقدر خوبه که بیرون از خونه جشن گرفتید مبارک باشه ان شالله همیشه شاد باشید ممنونم بهمون سر زدید و خوشحالمون کردین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به omid o arezoo می باشد