omid o arezoo

معرفی

1389/12/21 0:29
نویسنده : arezoo
635 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من امید زمانی 5 ماهه هستم (در 5 شهریور 1389 به دنیا اومدم)

فرزند ارشد خانوادمم(مامان و بابای جوونی دارم که تحصیلکردن)

مامانم از موقعی که منو از خدا خواسته دعاش این بوده که یار امام زمان باشم

ان شاءالله لیاقتشو داشته باشم

و اینطور که بوش می یاد قراره لوس بشم چون به جز خانوادم همه فامیلم میگن عاشقمن

و اما خصوصیات اخلاقیم:

خیلی شیطون و بازیگوش

خوش اخلاق(به کسی غریبی نمی کنم)

به شدت با بابام صمیمی و دوست

دوست دارم روزا بیدار و شبا بخوابم مانند آدمای بزرگ

بغلیم(بیچاره مامی آرزو)

فقط طاق باز می خوابم و اگه مامی به یک طرفم کنه تندی بیدار می شم

حموم رو دوست دارم ولی شستن دست و صورتمو نه

باهوشم

tv دوست دارم (به خصوص موسیقی)

از لپ تاب مامی بدم می یاد مانند هوو می مونه

عاشق دد(مخصوصا" با ماشین و خوردن به به )

گرمایی

خوش اشتها

از صدای خودمم خوشم می یاد

حالا ببخشیدا همگی با هم بگین ماشاءالله

 

                                                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آبجی فرشته حبه ی انگور
9 بهمن 89 19:08
چه پسر نازی خدا حفضش کنه


ممنونم
مامان منتظر
15 بهمن 89 12:45
ایشالاه خدا حفظش کنه .خیلی نازه .براش اسپند دود کنید
الی
5 اسفند 89 21:55
وای چه خنده ی نازی خدا حفظت کنه


مامان ماهان
13 اسفند 89 9:58
سلام وای چقدر ملوسه





مریم
7 مهر 90 0:09
delam gereft akhe man taze 3mahe bardar boodam ke mamane mehraboonam marizie sakhti gereft va dorost zamani ke do gholoohaye man 1sale shodan oon az donya raft,hamishe jaye khalisho ehsas mikonam va ehsas mikonam be khatere in feshare roohi vaseye ahoora va melika kam gozashtam,omidvaram mano bebakhshan


فرزانه (مامان مانوش)
8 آذر 90 10:34
دروذ بر شما
هم از دیدن خودت و هم از دیدن آقا امید خیلی خیلی خوشحال شدم. امیدوارم که شادی هاتون پایدار و سلامتی برقرار باشه.

انرژی مثبتی توی عکسهات هست که واقعا دوست داشتنی است.


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به omid o arezoo می باشد