omid o arezoo

چند کلامی با عروسم

1393/8/17 4:50
نویسنده : arezoo
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزوس قشنگ و خوش قلبم

نمیدونم تا اون موقغ که امیدم ازدواج میکنه زنده هستم صورت ماهتو ببوسم یانه؟سوال

ولی از نه قلبم بدون که خیلی دوست دارم و امیدوارم پسزم نه تنها همسز خوب بلکه همدم خوبی هم مانند بابا محمودش باشه واست.خندونک

وبا تمام وجودم خوش قلبیتو مهریونیتو حس می کنم که لایق امید بودی .اینو بدون که تمام تلاشمو می کنم که دست 1 مرد تو دستای معصوم و پاکت باشهمحبت

مراقب پسر عزیزتز از جانم باش .عزیزمیییییییییی.بوسسسسسسبغل

راستی همیشه دلم می خواست یه عروس مومن و خوش قلب و مهربون ولی شیطون داشته باشم درست مانند شما.خجالت

تبزیک می گم شزوع زندگی قشنگتون زوبوس

ارزومه دامادیتو ببینم پسرمبغل

پسندها (1)

نظرات (1)

محمود
17 آبان 93 15:11
مرسی از پیغام قشنگی که برای عروس آینده مون گذاشتی . فدات پدر شوهر عزیز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به omid o arezoo می باشد